Transparentne reklamy

Zaczęło się. Facebook wdraża kolejne zmiany i jak zwykle podnosi się szum. Mam czasem takie wrażenie, że to po to aby trochę narobić zamieszania. Niektórzy boja się, że będzie widać od kogo wyszła reklama, nawet jesli to nie jest promocja posta. A ja sądzę, że co to za różnica? Jeśli robię reklamę to przecież po […]

7 Przyczyn Spowolnienia Wzrostu Firmy

  „Sekret budowania grupy fanów polega na tym, że nie ma żadnego sekretu. Musisz być aktywny.”   Jak często skarżysz się, że Facebook nie przynosi dochodów? Jak często komunikujesz się z klientem na fanpage’u? Sekret polega na zrozumieniu różnicy między wklejaniem posta, a komunikowaniem się z klientem. Bo komunikować a wklejać, pisać to zupełnie różne […]

Zobacz jak trwonisz pieniądze!

60% pracowników trwoni czas w pracy. Mało tego potwierdzają i przyznają się do tego! Ty tego czasu trwonisz również sporo. Zaledwie 36% czasu w Polsce wykorzystywane jest efektywnie. To informacje przytoczone, przez Mateusza Mrozowskiego na jego profilu. Efektywność… 👉Ponad 60% pracowników przyznaje się do marnowania czasu w pracy (Sedlak & Sedlak). 👉Tylko ok. 36% czasu […]

Kali tak, Kalemu nie…

Czy Twój pracownik zachęca swoich znajomych do przychodzenia do salonu? Czy wierzysz w to, że zabiegi robi tylko w salonie? Jak się poczujesz, gdy dowiesz się, że Twój pracownik robi jednak po godzinach klientów w domu, a może nawet zaprasza salonowych do siebie? A gdyby to chodziło o Ciebie, pracujesz u kogoś, ale Twoje koleżanki… […]

Już Fanpage nie ma zasięgów?

Tak Fb ogłosił to o czym pisałam już w swojej książce czy na blogu www.zarabiajnakosmetyce.pl Mark  Zuckerberg tłumaczy to tym, że będzie w ten sposób wspierał rozmowy przyjaciół, rodzinne. Oczywiście po zapełnieniu wszelakimi markami, które nagromadziły miliony fanów (ciekawe, że dopiero teraz 😊 ) …. I tutaj Facebook prowadzi genialna strategię sprzedażową. Już od wczoraj […]

Dlaczego klienci nie kupują?

Dlaczego klienci nie kupują pomimo reklamy, oferty, informowania o naszym produkcie? To częste pytania właścicieli salonów, którzy patrząc na rynek widzą różne informacje na temat nowych pojawiających się urządzeń, kosmetyków, zabiegów jadą na targi, lub kontaktują się z dostawcami, zachwyceni kupują i … chcą sprzedać. Jak? Kupują, robią zdjęcie lub ściągają z netu, kopiują treści […]

Nie chcą o tym mówić na forum…

To nie był jedyny list. „Pani Lucynko, otworzyłam drugi gabinet, ale nie chciałam o tym mówić na forum” Co druga dziewczyna pisze do mnie, że …. na tydzień przed porodem ktoś odchodzi z pracy (pracownik) i stawia ją w szachu, pod przymusem. Do tego stopnia, że jedna z właścicielek komuś kto targował 3500 >>> płaciła […]

Tak, do Ciebie mówię!

Masz zryw, pomysł, euforia. Poczułaś wiatr w żagle. Lecisz z pomysłami, masz entuzjazm!!! TAK! Zrobię to! – Ok. Zrobię, ale czy to wypada tak ostro? – Czy wypada napisać o sobie jestem najlepsza? Nawet gdy jestem? I zaczynają do Ciebie gadać Twoje myśli: (a właściwie twoje nabyte w ciągu życia przekonania. Nie będę tłumaczyć co […]

Nie bierz się więc za porządkowanie rzeczy wielkich, kiedy w rzeczach małych wciąż panuje bałagan!

Tak często spotykam osoby, które w swoich salonach chcą robić ogromną rewolucję.  Kupić wielka kampanię marketingowa, wprowadzić standardy, zmienić lokal, nazwę, kupić bardzo drogi sprzęt. I często Ci sami właściciele nie widzą małego bałaganu jaki kryje się w ich salonach. Drobne małe grzeszki. Jak np. – używanie narzędzi do użytku własnego i odkładanie bez czyszczenia; […]

ach Ci okropni pracownicy….

Zatrudnianie. Gorący temat wielu pracodawców. Może w ostatnim czasie największy problem. Od roku zbieram się, żeby napisać więcej na ten temat. Mogłabym też opisać na samej sobie wiele błędów popełnionych w tej kwestii w swoich salonach. Pewnie jeszcze kilka przede mną. Ale to są też doskonałe lekcje. Jeśli nie masz z czego się nauczyć to […]