Transparentne reklamy

Posted on Posted in MARKETING SALONU KOSMETYCZNEGO, Moje rozważania

Zaczęło się.

Facebook wdraża kolejne zmiany i jak zwykle podnosi się szum. Mam czasem takie wrażenie, że to po to aby trochę narobić zamieszania.

Niektórzy boja się, że będzie widać od kogo wyszła reklama, nawet jesli to nie jest promocja posta. A ja sądzę, że co to za różnica?

Jeśli robię reklamę to przecież po to, żeby klienci poznali moja markę. A, że zobaczy konkurencja? Będzie ściągać? I tak to robi. tego się nie uniknie.

Jeśli wdrażasz jakąś innowację, nowy projekt, aktywizujesz sprzedaż, to nie możesz się z tym chować. Klient ma o tym wiedzieć. Nie bawisz sie w podchody. Mówisz językiem klienta, mówisz o jego problemie, mówisz o rozwiązaniach jakie masz dla klienta. Nie rozumiem jaki problem w tym, że będzie wiadomo, że to Ty robisz reklamę.

Chyba, że Twoja reklama to sidła na klienta. Małe oszustwo, żeby go w pułapkę złapać i na siłę coś mu sprzedać. Toż to kłamstwo ma krótkie nóżki. Klienta nie oszukasz, a jeśli to tylko raz i być może już nigdy nie będziesz mieć okazji powtórki. Niezadowolony powie wielu innym o tym.

Uwielbiam sprzedaż tak jak kupowanie i nie lubię być nabijana w butelkę. dlatego też sama uczę sie robi lepszą reklamę, żeby trafiał klient, który rzeczywiście mojego produktu potrzebuje.

Zmiany na Facebooku? Jedyna stała rzecz na tym świecie to zmiana 🙂

Zmiany przynoszą powiew nowego. No czasem wytrącają ze strefy komfortu. Na szczęście 🙂

Boisz się blokady fanpage? Stworzysz nowy, będziesz mieć okazję do czystki, obudzisz swoją kreatywność, stworzysz nowe „mieszkanko” dla klientów. Może z nowymi oknami, przez które wyraźniej dostrzegą co dla nich najlepszego masz 🙂

Uwielbiam zmiany i ruch 🙂

I właśnie wystartowałam wyjątkowe szkolenia – DUŻA SPRZEDAŻ W MAŁYM SALONIE czyli jak obsługiwać klienta, żeby pragnął kupować! Ponieważ to warsztaty, to mało miejsc z uwagi na jakość. Znasz mnie. Moje szkolenia są skuteczne. Każdy kto choć z jednego skorzystał to wygrał. RUSZYŁA PRZEDSPRZEDAŻ W PRZYSTĘPNEJ CENIE. Krótko.

Proszę bardzo:

SZCZECIN 16 KWIETNIA

KATOWICE 23 KWIETNIA

GDAŃSK 14 MAJA

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *