Albo to masz, albo nie

Co to takiego? To Twoja potrzeba potraktowania kogoś wyjątkowo, albo zainkasowania opłaty za wykonana usługę. Na czym się dziś skupiasz?
To dziś nadal standard w polskich gabinetach – burczenie przez telefon, albo ignorowanie tego, który już przyszedł.
Uprzejmość!!! to jest coś co albo się ma, albo nie. zaangażowanie, to jest to co się ma albo nie. Możesz oczywiście udawać kilka razy, ale kiedy masz gorszy dzień to z Ciebie wylezie…
Jak długo Twój klient czeka w salonie, aż ktoś podejdzie i zapyta „Jak mogę Pani/ Panu pomóc?”
Stąd się biorą problemy początkujących kosmetyczek i tych samodzielnie otwierających salon i tych szukających pracy.
Ile razy ktoś chce być tak potraktowany w salonie jak w supermarkecie? (nie w każdym oczywiście, bo jeśli ktoś był w Walmarcie to z pewnością zauważył różnicę) Każdy i ty też chcesz czuć się wyjątkowo w każdym miejscu. Chcesz, żeby Cię zauważono u fryzjera, u lekarza, u….
Jeśli chcesz być traktowana uprzejmie ucz się traktować innych tak jakbyś chciała być sama potraktowana.  Wzorce z „Misia”, nadal tkwiące w naszych usługach pora wyrugować. Dawać samemu dobry przykład, a wtedy klientów Ci nie zabraknie. Klient chce odczuć to WOW! Daj mu szansę!

Dodaj komentarz