Inspiracja #2 – nie sprzedawaj Eskimosom śniegu!

Dzisiaj z serii: wchodzi pani na fanpage, a tam 50%taniej 🙂   Ludzie mają jakieś potrzeby. Wszyscy. Nie ma takich co nie mają. Niektórym się zdaje albo są nieświadomi. Te potrzeby to wg nich to o czym mówią. Np. nadmierne owłosienie. Przychodzi klientka i narzeka, że włosy jej rosną, ale nie tam, gdzie trzeba, albo […]

Inspiracja #1 – Perfekcyjna znajomość produktu!

Sukces najlepszych sprzedawców opiera się na umiejętności udowodnienia klientowi, że sprzedawany produkt jest najlepszy na rynku. Znajomość produktu, to znajomość przewag rynkowych. Np. różnice zawartości składników aktywnych między produktami drogeryjnymi, a produktami salonowymi. Np. Co zapewnia mój produkt klientowi, czego nie daje konkurencja? Np. Jakie możliwości wykorzystania   Bolączka wszech czasów. Nadmiar produktów. Pragnienia Ego […]

Trzy największe przeszkody rozwoju salonu!

Wczoraj podczas transmisji na żywo zadano mi pytanie, jak odpalić sprzedaż w salonie. Zawsze dziwią trochę takie pytania, bo wydawać by się mogło, że ktoś kto otwiera firmę jest świadom tego, ze prowadzenie biznesu polega na sprzedawaniu. Tymczasem to było celowe i świadomie zadane pytanie przez organizatorkę wywiadu, Nadię Poliszczuk, żeby słuchacze usłyszeli, że pieniądze […]

Transparentne reklamy

Zaczęło się. Facebook wdraża kolejne zmiany i jak zwykle podnosi się szum. Mam czasem takie wrażenie, że to po to aby trochę narobić zamieszania. Niektórzy boja się, że będzie widać od kogo wyszła reklama, nawet jesli to nie jest promocja posta. A ja sądzę, że co to za różnica? Jeśli robię reklamę to przecież po […]

7 Przyczyn Spowolnienia Wzrostu Firmy

  „Sekret budowania grupy fanów polega na tym, że nie ma żadnego sekretu. Musisz być aktywny.”   Jak często skarżysz się, że Facebook nie przynosi dochodów? Jak często komunikujesz się z klientem na fanpage’u? Sekret polega na zrozumieniu różnicy między wklejaniem posta, a komunikowaniem się z klientem. Bo komunikować a wklejać, pisać to zupełnie różne […]

Zobacz jak trwonisz pieniądze!

60% pracowników trwoni czas w pracy. Mało tego potwierdzają i przyznają się do tego! Ty tego czasu trwonisz również sporo. Zaledwie 36% czasu w Polsce wykorzystywane jest efektywnie. To informacje przytoczone, przez Mateusza Mrozowskiego na jego profilu. Efektywność… 👉Ponad 60% pracowników przyznaje się do marnowania czasu w pracy (Sedlak & Sedlak). 👉Tylko ok. 36% czasu […]

Kali tak, Kalemu nie…

Czy Twój pracownik zachęca swoich znajomych do przychodzenia do salonu? Czy wierzysz w to, że zabiegi robi tylko w salonie? Jak się poczujesz, gdy dowiesz się, że Twój pracownik robi jednak po godzinach klientów w domu, a może nawet zaprasza salonowych do siebie? A gdyby to chodziło o Ciebie, pracujesz u kogoś, ale Twoje koleżanki… […]

Już Fanpage nie ma zasięgów?

Tak Fb ogłosił to o czym pisałam już w swojej książce czy na blogu www.zarabiajnakosmetyce.pl Mark  Zuckerberg tłumaczy to tym, że będzie w ten sposób wspierał rozmowy przyjaciół, rodzinne. Oczywiście po zapełnieniu wszelakimi markami, które nagromadziły miliony fanów (ciekawe, że dopiero teraz 😊 ) …. I tutaj Facebook prowadzi genialna strategię sprzedażową. Już od wczoraj […]

Dlaczego klienci nie kupują?

Dlaczego klienci nie kupują pomimo reklamy, oferty, informowania o naszym produkcie? To częste pytania właścicieli salonów, którzy patrząc na rynek widzą różne informacje na temat nowych pojawiających się urządzeń, kosmetyków, zabiegów jadą na targi, lub kontaktują się z dostawcami, zachwyceni kupują i … chcą sprzedać. Jak? Kupują, robią zdjęcie lub ściągają z netu, kopiują treści […]

Nie chcą o tym mówić na forum…

To nie był jedyny list. „Pani Lucynko, otworzyłam drugi gabinet, ale nie chciałam o tym mówić na forum” Co druga dziewczyna pisze do mnie, że …. na tydzień przed porodem ktoś odchodzi z pracy (pracownik) i stawia ją w szachu, pod przymusem. Do tego stopnia, że jedna z właścicielek komuś kto targował 3500 >>> płaciła […]