Za kulisami biznesowej wolności…

Gdziekolwiek nie spojrzysz na reklamę, kusi Cię pięknymi miejscami, kusi cię wyjątkowymi doświadczeniami pokazuje świat, który na co dzień jest raczej niedostrzegalny. Reklama stworzona przez jednego z młodych pogromców Facebooka prezentuje piękny świat branży, błękitne baseny, piękna sceneria. Nie, nie w Polsce. W Polsce odkryte prywatne baseny są wciąż rzadkością nawet w polskich spa, bo […]

Być na 100%

Dzisiaj szósty dzień wyzwania JEDNA RZECZ DLA KLIENTA w grupie Właściciele Salonów Beauty – trening biznesowy. Dzisiejszy dzień oparłam odrobinę na swoich doświadczeniach z podróży biznesowych. Jak widzisz na zdjęciu.. znów w podroży 🙂 Czasem w rozmowie pytam jak u Ciebie obsługa klienta? – no tak na 98% – i co to jest 98% to […]

Potknęła się na czerwonym dywanie!

Helen Mirren potknęła się na czerwonym dywanie – WPROST.pl Jennifer Lawrence potkneła się na czerwonym dywanie – Kozaczek.pl Teresa Lipowska WYWRÓCIŁA SIĘ na czerwonym dywanie! (FOTO …   Pewnie nie raz widziałaś taką relację. Piękne wszystko i upsss potknięcie. Wstyd, obciach, pośmiewisko…wszyscy jak na złość o tym mówią. Ten rechot z cudzego potknięcia sprawia, że […]

Wolisz mieć rację czy efekty ? (Adam Krasowski)

Prawdziwego lidera poznajemy po tym, że każdego dnia – nie robi tego,  co „chce robić” – tylko robi wszystko to – co trzeba robić i robi to najlepiej jak to możliwe – dla najwyższego dobra swojej firmy( w tym pracowników ) i klientów, którym ta firma służy. Dlatego uznaje się, gdy energia lidera odpowiada za […]

Inspiracja #2 – nie sprzedawaj Eskimosom śniegu!

Dzisiaj z serii: wchodzi pani na fanpage, a tam 50%taniej 🙂   Ludzie mają jakieś potrzeby. Wszyscy. Nie ma takich co nie mają. Niektórym się zdaje albo są nieświadomi. Te potrzeby to wg nich to o czym mówią. Np. nadmierne owłosienie. Przychodzi klientka i narzeka, że włosy jej rosną, ale nie tam, gdzie trzeba, albo […]

Inspiracja #1 – Perfekcyjna znajomość produktu!

Sukces najlepszych sprzedawców opiera się na umiejętności udowodnienia klientowi, że sprzedawany produkt jest najlepszy na rynku. Znajomość produktu, to znajomość przewag rynkowych. Np. różnice zawartości składników aktywnych między produktami drogeryjnymi, a produktami salonowymi. Np. Co zapewnia mój produkt klientowi, czego nie daje konkurencja? Np. Jakie możliwości wykorzystania   Bolączka wszech czasów. Nadmiar produktów. Pragnienia Ego […]

Trzy największe przeszkody rozwoju salonu!

Wczoraj podczas transmisji na żywo zadano mi pytanie, jak odpalić sprzedaż w salonie. Zawsze dziwią trochę takie pytania, bo wydawać by się mogło, że ktoś kto otwiera firmę jest świadom tego, ze prowadzenie biznesu polega na sprzedawaniu. Tymczasem to było celowe i świadomie zadane pytanie przez organizatorkę wywiadu, Nadię Poliszczuk, żeby słuchacze usłyszeli, że pieniądze […]

Transparentne reklamy

Zaczęło się. Facebook wdraża kolejne zmiany i jak zwykle podnosi się szum. Mam czasem takie wrażenie, że to po to aby trochę narobić zamieszania. Niektórzy boja się, że będzie widać od kogo wyszła reklama, nawet jesli to nie jest promocja posta. A ja sądzę, że co to za różnica? Jeśli robię reklamę to przecież po […]

7 Przyczyn Spowolnienia Wzrostu Firmy

  „Sekret budowania grupy fanów polega na tym, że nie ma żadnego sekretu. Musisz być aktywny.”   Jak często skarżysz się, że Facebook nie przynosi dochodów? Jak często komunikujesz się z klientem na fanpage’u? Sekret polega na zrozumieniu różnicy między wklejaniem posta, a komunikowaniem się z klientem. Bo komunikować a wklejać, pisać to zupełnie różne […]

Zobacz jak trwonisz pieniądze!

60% pracowników trwoni czas w pracy. Mało tego potwierdzają i przyznają się do tego! Ty tego czasu trwonisz również sporo. Zaledwie 36% czasu w Polsce wykorzystywane jest efektywnie. To informacje przytoczone, przez Mateusza Mrozowskiego na jego profilu. Efektywność… 👉Ponad 60% pracowników przyznaje się do marnowania czasu w pracy (Sedlak & Sedlak). 👉Tylko ok. 36% czasu […]