CO ZROBIĆ KIEDY BRAKUJE PIENIĘDZY NA NOWOŚCI?

Pewnie zdarza ci się zastanawiać, co zrobić z całą masą pozostałych części produktów ze zdekompletowanych zabiegów?
Firmy produkujące kosmetyki profesjonalne najczęściej oferują całe zestawy zabiegowe w 2 wersjach. Albo pakiet wystarczający na kilkanaście zabiegów, albo set z zestawem dla jednej klientki. Naturalnie kiedy zaczynasz działalność i nie masz zbyt wielu klientów, liczysz każdy grosz i szukasz bardziej wydajnej oferty. Minusem tej wydajnej oferty jest to, że pojemności preparatów są różne i jeden kosmetyk zużywa się wcześniej niż drugi. Większość firm umożliwia uzupełnienie zestawu pojedynczymi produktami, jednakże nie wszystkie.

Najczęściej popełnianym błędem jest odstawienie preparatu na tył półki. Kosmetyki maja określony czas przydatności i szybko go tracą, a ty tracisz swoje pieniądze, których tak naprawdę jeszcze nie zarabiasz.

Zamiast odstawiać nie zużyte preparaty do lamusa i kupować nowe stwórz raczej nową ofertę, która pomoże ci zużyć je do końca. Ważne by być w tym działaniu konsekwentnym.
Co możesz zrobić, kiedy został Ci np. czekoladowy krem do masażu, a pozostałe preparaty „wyszły”? Oczywiście, że go nie wyrzucaj. Wykorzystaj go do stworzenia nowej oferty lub uzupełnienia oferty dotychczasowej.
Np.: Do każdego oczyszczania twarzy czekoladowy masaż dłoni gratis.
Lub: Pakiet dla pana młodego: manicure, pedicure, czekoladowy masaż pleców.
Lub: Wiosenna rewitalizacja stóp z masażem czekoladowym.
Lub: W dniu ….. do każdego zabiegu czekoladowy masaż dłoni za jedyne 5 zł.

Ta czekolada jest zupełnie przypadkowym przykładem. Możesz tworzyć taka listę pomysłów na zasadzie burzy mózgów. Przeanalizuj potem czego twoja grupa docelowa klientów potrzebuje najbardziej i wybierz odpowiednie.
Twórz coraz nowe oferty, wykorzystuj każdą okazję, żeby zaproponować coś nowego klientom, albo coś dodatkowego. W ten sposób twoi klienci czuja, że o nich dbasz, że się dla nich starasz, że są ważni.
Twój gabinet to nie sklep z artykułami pierwszej potrzeby, które klient „musi „ codziennie kupić. Do twojego gabinetu twój klient może już nigdy nie wrócić, jeśli o niego dobrze nie zadbasz. Możesz to robić nie koniecznie wydając ogromne pieniądze na tzw. „nowości”.
Najważniejszą rzeczą jest sprawić, żeby klient czuł się jakby był najważniejszą osobą w twoim życiu.

Dodaj komentarz