NIE GRAJ NA PRZETRWANIE

PODCZAS GDY RYNEK JEST CORAZ BARDZIEJ NASYCONY pozostawanie z boku jest niedopuszczalne.

Niektórzy są tak mocno przyzwyczajeni do swojej codziennej działalności, że nie stać ich na rzetelną ocenę sytuacji.

Byłoby z pewnością łatwiej, gdyby można było zrobić coś raz i na tym poprzestać, spijać śmietankę.

To, że taka firma jak Facebook jest wciąż w pierwszej lidze SM to wynika z ciągłego dostosowywania się do potrzeb rynku, strategii rozwoju i ponadczasowych innowacji.

Nie wystarczy, że kupisz kolejną maseczkę czy odnowisz lokal.

Innowacji oczekuje klient w rozwiązaniach ułatwiających mu dostęp do Twoich usług, w formie ich podania,

jakości ich podania oraz doskonale wychodzących naprzeciw jego oczekiwaniom, potrzebom..

Nasza branża nasycona jest przeciętnością. /szczególnie w temacie wiedzy o własnym produkcie!!!
I wiedzy o potrzebach klienta.

I można się na mnie obrażać, ale tak jest.

Gdybym Cię dzisiaj zapytała o cechy, zalety i korzyści Twojego produktu, to co mi odpowiesz?

Łatwo też popada się w rutynę. I chciałoby się, żeby ten spokój trwał, i trwał….

I nie chodzi teraz o to, żeby udawać kogoś, kim się nie jest.

Nie możesz odejść od tego powodu, dla którego klienci zostali u Ciebie, ale, żeby zapewnić sobie trwałość swojego biznesu musisz otworzyć się na inne działania i nie mam tu na myśli zabiegów.

Jak wygląda Twój plan kontaktów  z klientami?

Jak wygląda  Twój program edukacji klienta?

Jaką wartość dajesz Ty klientom, jakiej nie ma konkurencja? I nie chodzi tutaj o twoje ręce ?

Czy zdarzyło Ci się zadać sobie pytanie:

„ Jeśli teraz nie działałbyś w branży, w której działasz, to czy dzisiaj wystartował/a/byś w niej?”

Jak oceniasz zdrowie swojej firmy i jakie wskaźniki to potwierdzają?

 

To jest tylko maleńki procent wiedzy, której przedsiębiorcom branży beauty brakuje.

W tym raporcie CO ZABIJA SPRZEDAŻ W SALONIE masz tych informacji więcej.

 

Wiesz jak działać – Firma rosnie

 

Dodaj komentarz