Zaskakujące informacje o Facebooku!

raportMuszę się pilnie podzielić z Tobą informacjami, po których marketingowa Ameryka zadrżała w posadach!

Firma analityczna McKinsey&Company (jedna z powazniejszych) opublikowała niesamowity raport. Napisali mianowicie, że “E-mail remains a significantly more effective way to acquire customers than social media—nearly 40 times that of Facebook and Twitter combined“ czyli, po naszemu, że mailing działa 40 razy skuteczniej niż Facebook i Twitter razem wzięci 🙂
Ma to ogromne znaczenie dla tych co zaniechali mailingu w komunikacji z potencjalnym klientem, a pokładają wielkie nadzieje w konwersji potencjalnych klientów  z Facebooka i Tweetera na klientów.
Oczywiście nie znaczy to, że każdy mailing tak dobrze działa.  Większość jest zwyczajnie do d… .
Wiele listów newsletterów przypomina raczej nudny, akademicki wykład, albo „potykacz” na ulicy „kup koniecznie dziś, to wyjątkowa okazja”.
Oczywiście rozmawiania mailowo też trzeba sie nauczyć.
M. in. dlatego czytelnicy mojego newslettera otrzymują właśnie 7 lekcji dot. najważniejszych składników dobrej oferty  (jeśli jesteś nowym czytelnikiem to wkrótce je otrzymasz).

Na pewno nie zamykaj Fun Pag`a na Facebooku, ale skup się jednak bardziej na drodze klienta do jego pozyskania. Mówimy tu już o bazie klientów, do których wysyłamy mailing.

Wanda Loskot www.sukcestwojejfirmy.com fantastycznie uczy podążania za klientem.

Jeśli poważnie traktujesz swój biznes to z pewnością masz grupę (czy to pozyskanych dzięki stronie internetowej czy w jakikolwiek inny sposób), z którą utrzymujesz regularny kontakt mailowo, kierując ruch na swoją stronę – miejsce „sprzedaży”.

Autorzy raportu radzą m.in.:

a) Dopasowana do klienta strona docelowa (Landing Page).
b) Dobra widoczność strony w mobajlach (telefony i tablety)

Bo pamiętaj, że email to nie tylko sprzedaż produktów i promocje. Kto uczestniczył w moim szkoleniu wie, że najważniejsze są RELACJE!

Kiedy potencjalny klient Cię polubi, kupi od Ciebie wszystko.

Co to znaczy? Nie myśl tylko o tym jak złapać Klienta, wysyłając newsletter –  myśl też o Czytelnikach.
Pisz jak do ludzi, rozmawiaj z nimi.

Dlaczego teraz o tym piszę:
– po pierwsze zaintrygował mnie raport,
– po drugie ogromne rzesze ludzi  właśnie spędzają czas na Facebooku a jednocześnie 99% właścicieli salonów stosuje wciąż ten sam marketing – ” Klient przyjdzie sam”

Niestety to nie działa i prawdopodobnie już się o tym nie raz przekonałeś, przekonałaś.

Zrób wszystko, żeby na Twój newsletter klient chciał czekać z niecierpliwością.

Tu znajdziesz oryginalny raport

 

Dodaj komentarz